Ares race

31.10.2023

Zraz 1. 7. 2023 teda štart a cieľ bol pri Hospůdce Žabka v Hradci nad Svitavou. Je tu aj posedenie vonku a kúpalisko teda veľký bazén. Bolo teplo tak výhľad, že sa okúpeme povzbudzoval.

Od 10 hod. štartovali deti. Dospelí mali ísť od 14 hod. v intervale 20 sekúnd ale štart bol neskôr neviem z akých príčin. Štartovalo sa intervalovo po dvoch štartujúcich. 

Na 7 km trati bolo dosť veľa prekážok a veru boli rôznorodé. Tiež sme si užili bahno a potom ho zmyli vo vode. 

Boli aj tri prekážky, ktoré som ešte nevidel. 
1, Bolas – dve gule na koncoch špagátu, ktorými sme mali hodiť na dve priečky rebríka aby sa tam zachytili – omotali.
2, Prekonanie úzkej lávky na ktorej boli priskrutkované pneumatiky cez ktoré sa vnútrom preliezalo. Zdá sa to primitívne ale udržať rovnováhu nebolo ľahké. 

3, Hod vrecúška s kamienkami na cieľ čo bola pohyblivá platformu, ktorá bola zavesená na štyroch špagátoch.

Aj Memory test bol trochu iný – mali sme si zapamätať geometrické tvary.
Psychicky som sa pripravoval na rúčkovaciu prekážku, ktorá bola hneď pri areáli a mala rôzne segmenty. Niektorým deťom to išlo veľmi dobre a prekonali ju. Ja som to po...kazil hneď na začiatku keď sa mi mokrá ruka šmykla na lane a jasne som išiel k zemi. 

Organizátori si dali námahu lebo v skutku na to treba veľa roboty, materiálu aj viac ľudí a postavili vysokú šmykľavku s vyústením do bazéna. To býva ojedinele tak veľká pochvala.

Najviac som sa tešil na pontóny, ktorých bolo 15, tak to bude jazda. Takúto prekážku tu pôjdem 3. raz. Doposiaľ som veľa šťastia nemal, spadol som po pár skokoch. Ani tu som dlho neudržal rovnováhu a pleskol som o hladinu. Keďže toto býva na pretekoch len zriedkavo tak som znovu a znovu sa vyškriabal z vody na pontóny aby som si to čo najviac skúsil. 

Preteky boli vcelku dobré tak som odchádzal spokojný. 

Medaila a video kde vidieť dosť veľa prekážok.

OCR, Spartan race blog Jana Durina
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky